…Η κρυφή «πηγή» όλων των κακών, που αυτήν τη στιγμή βασανίζουν την ανθρωπότητα!
…Το αμερικανικό «απόστημα», που, εάν δεν εξουδετερωθεί, απειλεί τους πάντες!
…Ένα «απόστημα», που, όταν «σπάσει», δεν θα σώσει μόνον τις ΗΠΑ, αλλά τον κόσμο ολόκληρο!
Αναμφισβήτητα η ανθρωπότητα διέρχεται μια πολύ κρίσιμη «καμπή» στην «πορεία» της και, εάν δεν γίνει κάτι άμεσα, θα το «πληρώσει» με αίμα! …Πολύ αίμα! Στην κυριολεξία κάποιοι έχουν ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ τον ιμπεριαλισμό και τον έχουν κάνει την πιο κερδοφόρα «μπίζνα» στην ιστορία της! Βλέπουμε πολέμους να ξεκινάνε, για να βγάλουν κέρδη συγκεκριμένοι άνθρωποι! Βλέπουμε πατρίδες λαών να «οικοπεδοποιούνται», για να τις «αναπτύξουν» κάποιοι «developers» μεγαλοεργολάβοι! Βλέπουμε στις «ειρηνευτικές» συνομιλίες να μην συμμετέχουν εκπαιδευμένοι διπλωμάτες, αλλά κερδοσκόποι εργολάβοι, οι οποίοι έχουν άμεσα συμφέροντα απ’ αυτές τις διαδικασίες! Βλέπουμε να χρησιμοποιούνται έννοιες ιερές για την ανθρωπότητα, όπως η «Δημοκρατία», τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα», για να «κονομάνε» κάποιοι κοινοί εγκληματίες!






Οι χειρότεροι βιασμοί είναι οι «σιωπηλοί» βιασμοί! …Οι βιασμοί οι οποίοι δεν απαιτούν φυσική βία απ’ αυτούς που τους διαπράττουν! …Οι βιασμοί οι οποίοι δεν δίνουν στο θύμα ούτε το «ελαφρυντικό» της ικανοποίησης μιας στοιχειώδους αντίστασης! …Δεν του δίνουν ούτε τον «μετριασμό» τού αφόρητου ψυχικού πόνου μέσω του φυσικού πόνου! Οι «ήσυχοι» βιασμοί οι οποίοι δεν έχουν τη φασαρία μιας κραυγής! Αυτοί οι βιασμοί είναι οι πιο επώδυνοι! …Αυτοί οι οποίοι δεν καταγγέλλονται ποτέ από τα θύματα που «βιάζονται» και είναι βέβαιο ότι θα επαναληφθούν! …Αυτοί οι οποίοι δεν φτάνουν ποτέ στα δικαστήρια, γιατί δεν γίνονται ποτέ γνωστοί! …Γιατί «δεν πρέπει» …Γιατί «δεν συμφέρει» τους εμπλεκόμενους και όχι μόνον τα θύματα. Αυτοί οι βιασμοί γίνονται συνήθως σε περιβάλλοντα «φιλικά» …Σε περιβάλλοντα φίλων και συγγενών …Εκεί όπου το θύμα είναι «εγκλωβισμένο» σ’ ένα περιβάλλον με πολλαπλές ανάγκες κι ως εκ τούτου αναγκάζεται να τις «ιεραρχεί» και στο τέλος κάνει πως δεν «βλέπει» τι συμβαίνει …Εκεί όπου το θύμα εκβιάζεται για να μην αντισταθεί …Εκβιάζεται με τις δικές του ανάγκες ή τις ανάγκες τής οικογένειάς του …Εκεί όπου τα δάκρυα δείχνουν «συναίνεση» και τα κτήνη —εκτός των άλλων— απολαμβάνουν και την παντοδυναμία τους …Μια κατάσταση η οποία δεν μπορεί ν’ ανατραπεί.










ΣΧΟΛΙΑ