
ΥΒΡΙΣ εις βάρος των νεκρών των Τεμπών!
Το έγκλημα συνεχίζεται στην KATEXOMENH Ελλάδα!
Μετά τα παιδιά στα Τέμπη θα «δολοφονήσουν» στη Βουλή και τους γονείς τους …και βέβαια την αλήθεια!
Με νόμους-«εκτρώματα» οι δολοφόνοι προσπαθούν να σβήσουν τα ίχνη τους, «ομολογώντας» στην ουσία την ενοχή τους!
Εάν λέγαμε ότι στη Θεσσαλία δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ δεκάδες ανύποπτοι Έλληνες μέσα σ’ ένα ιταλικό τρένο και ανάμεσα στους υπεύθυνους της «ανθρωποσφαγής» ήταν η γερμανική Siemens τού Χριστοφοράκου, που με τις «διαιτησίες» τού Πικραμένου και τις «πλάτες» των Καραμανλήδων «κάλυπταν» τον Μητσοτάκη, ο ακροατής μας θα μπερδευόταν …Θα νόμιζε ότι μιλάμε για μια κατάσταση του 1942 …Θα νόμιζε ότι μιλάμε για τη διπλή γερμανοϊταλική Κατοχή και τους διαβόητους δωσίλογους, οι οποίοι σε συνεργασία με τις δυνάμεις Κατοχής σκότωναν ατιμώρητα Έλληνες πολίτες, για να πλουτίζουν οι κατακτητές και να πληρώνονται μαυραγορίτες …Μόνον ο Μέρτεν των Καραμανλήδων κι ο Μπράουερ των Μητσοτάκηδων λείπουν …Ούτε τα ονόματα δεν αλλάζουν …Οι ίδιοι δωσίλογοι των ίδιων κατοχικών δυνάμεων πρωταγωνιστούν σε «σφαγές» Ελλήνων. Η μόνη διαφορά είναι ότι τους γονείς τούς διαδέχθηκαν τα παιδιά τους σε μια κατάσταση που δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό …Υπό Κατοχή ήταν και υπό Κατοχή παρέμεινε η Ελλάδα και πληρώνει με αίμα τις επιλογές των κατακτητών της, για να πλουτίζουν οι τοπικοί δωσίλογοι.
Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ούτε καν ντετέκτιβ, για να καταλάβει τι πραγματικά συνέβη στα Τέμπη και χάθηκαν τόσες ανθρώπινες ζωές …Ελάχιστη λογική τού χρειάζεται και γερά νεύρα, για να παραβλέψει τα ψέματα και τις ηλιθιότητες των ισχυρισμών των εμπλεκομένων δωσίλογων …Να παραβλέψει την ύβρη των άεργων κι ανεπάγγελτων πολιτικών «γόνων», οι οποίοι παριστάνουν τους μόνιμους πολιτικούς. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος —ξεκινώντας τη σκέψη του— είναι να εξετάσει το θέμα επάνω στη σωστή του βάση και άρα ν’ αποκλείσει εξ’ αρχής το ενδεχόμενο του ατυχήματος. Και μόνον που εξακολουθεί και μιλάει ο Πρωθυπουργός για «ατύχημα», αποτελεί ΥΒΡΗ στη μνήμη των νεκρών και ΜΕΓΙΣΤΗ προσβολή απέναντι στην ελληνική κοινωνία. Το «ατύχημα» είναι ένας συγκεκριμένος όρος με συγκεκριμένο περιεχόμενο, όταν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε κάποια νομική επιχειρηματολογία…
…«Ατύχημα» είναι η περίπτωση μιας τυχαίας αστοχίας υλικού να οδηγήσει στη θραύση ενός άξονα ή ενός τροχού και να οδηγήσει σε εκτροχιασμό τού τρένου …«Ατύχημα» είναι να γίνει μια διακοπή ρεύματος τη στιγμή που θα πρέπει κάποιοι ηλεκτρομηχανισμοί ν’ αλλάξουν την πορεία ενός τρένου …«Ατύχημα» είναι να πάθει καρδιακή προσβολή ένας άνθρωπος, ο οποίος χειρίζεται έναν διακόπτη ή ένα τιμόνι …«Ατύχημα» είναι σε μια σταθερή «εξίσωση» ασφαλείας ο τυχαίος φυσικός ή ανθρώπινος παράγοντας να «αλλοιώσει» το τελικό της αποτέλεσμα …Μια «εξίσωση» ασφαλείας, η οποία, μόλις απομακρυνθεί η «λανθασμένη» αυτή παράμετρος, επανέρχεται στην αρχική της «θέση» και άρα στη σωστή από πλευράς ασφάλειας «θέση» —με βάση τις ύψιστες δυνατές διεθνείς ή εθνικές προδιαγραφές—.
Με απόφαση του Πρωθυπουργού —και εξαιτίας δικών του επιλογών— πείστηκε και έβαζε ο ανύποπτος κόσμος τα παιδιά του μέσα στο «τρένο τού θανάτου». Εξ’ αρχής —και για τα τέσσερα ολόκληρα χρόνια τής θητείας του— ο Μητσοτάκης γνώριζε ότι η κάθε ημέρα θα μπορούσε να γίνει «Η» τραγική ημέρα για τον ελληνικό λαό …Επί τέσσερα χρόνια ήταν σε θέση —λόγω του αξιώματός του— να γνωρίζει πόσο «τυχερός» ήταν που ανέβαζε τα δικά του τα παιδιά στα αεροπλάνα και δεν τα έβαζε στα κινούμενα και τυφλά «φέρετρα». Αυτή η γνώση τον καθιστά ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΑ, εφόσον αποφάσισε να υπάρχουν αυτές οι συνθήκες στη σιδηροδρομική μεταφορά ανθρώπων …ΕΓΚΛΗΜΑ είναι ν’ αφήνονται ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ τα τρένα να ταξιδεύουν στα «τυφλά» και με μεγάλες ταχύτητες μέχρι ν’ αλλάξουν τα ποσοστά των προμηθειών των εργολάβων για την εγκατάσταση των ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ —σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο— τεχνολογιών ασφαλείας!
Ενώ δηλαδή είχαν δοθεί από την Ε.Ε. οι πιστώσεις για την εγκατάσταση των μοντέρνων συστημάτων ασφαλείας και υπήρχε ήδη μειοδότης ανάδοχος έτοιμος να εγκαταστήσει την τεχνολογία αυτήν, η γνωστή Siemens μπλόκαρε αυτήν την διαδικασία γνωρίζοντας την επικινδυνότητα για το επιβατικό κοινό αυτής της καθυστέρησης. Προφανώς η Siemens δεν μειοδότησε για να πάρει αυτό το έργο, γιατί απλούστατα η Siemens —ως εταιρία των επικυρίαρχων— δεν θέλει να συμμετέχει σε τέτοιους μειοδοτικούς διαγωνισμούς, οι οποίοι ρίχνουν τις τιμές εξαιτίας τού ανταγωνισμού και της «δίψας» των υπολοίπων κατασκευαστών για έργα …Η Siemens «προτιμά» πάντα τις απευθείας αναθέσεις. Εφόσον αυτό την ευνοεί, είναι προφανές —όπως πολλές φορές έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν— πως, εάν έχει την πολιτική ισχύ, μπορεί να ακυρώνει ακόμα και ολοκληρωμένους διαγωνισμούς, για να πάρει με άλλο τρόπο την ανάθεση και να μοιράσει προμήθειες σ’ αυτούς που θα της αναθέσουν το έργο.
Από την εποχή τού Χριστοφοράκου αυτό έκανε πάντα και είναι προφανές ότι το ίδιο θα έκανε κι αυτήν τη φορά. Εάν αληθεύουν οι καταγγελίες, δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος της; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος μιας εταιρείας, που σε ό,τι έχει ανακατευτεί στη ελληνική δημόσια ζωή έχει καταλήξει σε σκάνδαλο; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί η περίπτωση να είναι η ίδια υπεύθυνη για καθυστερήσεις έργων ασφάλειας, που ήταν γνωστό εκ των προτέρων ότι θα μεγάλωνε ακόμα πιο πολύ την «τρύπα» του χρόνου που ο ΟΣΕ θα έπαιζε κορώνα-γράμματα τη ζωή των πολιτών που θα ταξίδευαν μέσω του δικτύου του; …Δεν θα πρέπει να διερευνηθεί ο ρόλος μιας εταιρείας, η οποία διατηρεί προνομιακές σχέσεις με τη σημερινή Κυβέρνηση; Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτή είναι η εταιρεία των οικοσκευών τής Ντόρας και των τηλεφωνικών κέντρων τού Κούλη. Αυτή είναι η εταιρεία που «προικίζει» την οικογένεια Μητσοτάκη σε κάθε ευκαιρία …Η Siemens, η οποία —λόγω της εμπλοκής της σε σκάνδαλα— κανονικά δεν θα έπρεπε καν να διεκδικεί δημόσια έργα στην Ελλάδα, αλλά, χάρη στην αθώωση που της πρόσφερε η μητσοτακική ηγεσία, όχι μόνον διεκδικεί νέα δημόσια έργα, αλλά απαλλάχθηκε κι απ’ όλες τις «τιμωρητικές» υποχρεώσεις της απέναντι στο Ελληνικό Δημόσιο.
Εάν λοιπόν αυτή η Siemens «κρύβεται» πίσω από την αναβολή των έργων για την ασφάλεια των επιβατών τού ΟΣΕ, αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και ταυτόχρονα ΠΡΟΔΟΣΙΑ τού λαού από την ηγεσία του. Αυτό όμως απαιτεί την εγκληματική συνενοχή της πολιτικής ηγεσίας στο ανώτατο επίπεδο. Ούτε καν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μπορεί μόνος του να εξυπηρετήσει τόσο επικίνδυνες υποχρεώσεις. Χρειάζεται η «κάλυψη» του προϊσταμένου του και άρα του ίδιου Πρωθυπουργού. Γιατί; …Για να μπορούν να σταματούν οι καταγγελίες των αρμοδίων υπηρεσιακών και συνδικαλιστικών παραγόντων στα γραφεία τής Διαπλοκής …Να μην προχωρήσουν οι καταγγελίες αυτές σε κανένα εισαγγελικό γραφείο και διαταχθεί κάποιου είδους έρευνα …Να μην γίνονται όλα αυτά θέματα στα ΜΜΕ των «Τατιάνων» και των «Νικολάκηδων», που ταΐζονται με τις διάφορες λίστες Πέτσα …Να μην ενημερώνεται ο λαός, ώστε να συνεχίζει να μπαίνει στα τρένα τού θανάτου και να μην χάνονται εισιτήρια και άρα κέρδη για τους ιδιώτες, όπως μας αποκάλυψε ο Υπουργός Ανάπτυξης Γεωργιάδης, ο οποίος είναι γνωστό ότι γνωρίζει από «συγκρούσεις» τρένων.
Αυτά είναι απλά πράγματα στην κατανόησή τους, τα οποία όμως αποκαλύπτουν κι αποδεικνύουν με τον πιο απόλυτο τρόπο εγκληματικές κυβερνητικές προθέσεις. Εμείς —ως πολίτες ενός υποτίθεται ευνομούμενου κράτους— μέχρι τώρα ξέραμε ότι, εάν κάτι δεν είναι 100% ασφαλές στη χρήση του, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κρατικός λειτουργός δεν δίνει άδεια να το χρησιμοποιεί ο λαός. Ίσχυε κάτι τέτοιο με τους ελληνικούς σιδηρόδρομους; Ο Καραμανλής νόμισε ότι του αρκούσε που «βελτίωσε» το «στοίχημα» του ΣΥΡΙΖΑ. Μας είπε ότι παρέλαβε ένα δίκτυο με ασφάλεια της τάξης τού 17% και ο ίδιος το έφτασε υποτίθεται στην τάξη τού 70%. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τον λαό; …Τίποτε απολύτως …«Στοίχημα» ήταν και «στοίχημα» παρέμεινε ένα ταξίδι με το τρένο, το οποίο δεν έχει εξασφαλισμένη την απόλυτη ασφάλεια από πλευράς σχεδιασμού.
Αυτό το «100%» δεν είναι παράλογο ούτε ουτοπικό …Είναι η ελάχιστη απαίτηση …Είναι ό,τι μπορεί να δώσει η σύγχρονη τεχνολογία γι’ αυτό το οποίο προτείνει και εγγυάται μια Κυβέρνηση ως ασφαλές στη χρήση του. Εάν δεν μπορείς ή δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να δώσεις και την τεχνολογία που απαιτούν οι υπερταχείες αμαξοστοιχίες, μένεις στους «καρβουνιάρηδες» μέχρι ν’ αποκτήσεις τα δεδομένα. Εάν δεν μπορείς να γεμίσεις την πισίνα με νερό, δεν την παραδίδεις στον κόσμο να κάνει «βουτιές» μέχρι να δεις πότε θα μπορέσεις να τη γεμίσεις …Η πισίνα, η οποία κατασκευάζεται για να δίνει χαρά στον κόσμο, όταν είναι άδεια είναι μια τρομερή παγίδα θανάτου και γι’ αυτόν τον λόγο δεν την παραδίδεις προς χρήση. Δεν λες «πάμε και όπου βγει», φορτώνοντας τον κόσμο στα «τυφλά» τα τρένα, γιατί πάντα το «αργότερα» είναι καλύτερο από το «ποτέ» …Αυτό είναι το «100%» και αυτό είναι που εξασφαλίζει η πολιτική απόφαση. Αυτό το «100%» δεν απειλείται ούτε από τις αστοχίες υλικών ούτε από τα κοινά ανθρώπινα λάθη …Παραμένει «100%», συμπεριλαμβάνοντας μέσα του καί τους απρόβλεπτους παράγοντες …Παραμένει «100%», γιατί προβλέπει οτιδήποτε η επιστήμη και η λογική μπορεί να παράσχει και αυτή είναι η σχεδιαστική εγγύηση ότι όλα είναι συμβατά μεταξύ τους.
Τα γρήγορα τρένα είναι συμβατά μόνον με δίκτυα που έχουν τηλεδιοίκηση. Τα γρήγορα τρένα είναι συμβατά με τα δίκτυα αυτά μόνον όταν έχουν GPS, που τα παρακολουθούν μέρα και νύχτα. Τα ακριβά τρένα είναι συμβατά με τα ακριβά δίκτυα και αυτό είναι το «100%» το οποίο εγγυάται μια υπεύθυνη κυβέρνηση που βάζει κόσμο στα τρένα. Εάν δεν μπορείς να επιτύχεις αυτούς τους συνδυασμούς, δεν παραδίδεις το γρήγορο δίκτυο στον λαό. Όταν αυτά μεταξύ τους δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο τεχνολογίας και άρα δεν συνάδουν, υπάρχει μέγας κίνδυνος για την ασφάλεια των επιβατών και εκεί βρίσκεται το παράνομο «στοίχημα» των κυβερνώντων …Το «στοίχημα» αυτό, το οποίο απειλεί ανά πάσα στιγμή να οδηγήσει τον κόσμο στην τραγωδία και άρα —για τους «τζογαδόρους» τής εξουσίας στο ΕΓΚΛΗΜΑ—. Απλά πράγματα. Όπως δεν παραδίδεις στο παιδί σου ένα αυτοκίνητο με πανίσχυρο κινητήρα, όταν αυτό δεν έχει φρένα, έτσι συμβαίνει και με τα γρήγορα τρένα σε σχέση με την ηλεκτρονική τεχνολογία που τα καθιστά ασφαλή επάνω στις σταθερές τροχιές τους.
Άρα —με βάση την «ομολογία» Καραμανλή— εις γνώση τους έγιναν συνένοχοι στο ΕΓΚΛΗΜΑ, γιατί ΟΛΟΙ ήξεραν το μέγα κενό ασφάλειας που υπήρχε. Αυτό ακριβώς ομολόγησε και ο Γεωργιάδης, όταν δήλωσε δημοσίως ότι εσκεμμένα —και σχεδόν «δικαίως»— ο Υπουργός απέκρυψε τον κίνδυνο, για να μην χαθούν εισιτήρια υποψήφιων «μελλοθάνατων» και άρα κέρδη για τους διαπλεκόμενους «επενδυτές». Υπήρξε δηλαδή κοινή απόφαση για ΟΛΟΥΣ αυτούς τους συνένοχους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. Είτε για λόγους ψηφοθηρικούς είτε για να «δοξάσουν» την ιδιωτικοποίηση που τους έκανε πλούσιους, επέτρεψαν τη φτηνή «διαφήμιση» των γρήγορων τρένων, αλλά την ακριβή υποδομή —η οποία τα καθιστούσε ασφαλή— την έβγαλαν από την «εξίσωση» …Την έβγαλαν συνειδητά εις βάρος της ασφάλειας των επιβατών και, επειδή γνώριζαν ότι αυτό ήταν παράνομο κι εγκληματικό, το απέκρυψαν από τον κόσμο, που ήταν το υποψήφιο θύμα τού ρίσκου τους.
Ο σχεδιασμός δηλαδή και άρα η πολιτική ευθύνη για τον σχεδιασμό αυτόν είναι υπεύθυνη για το έγκλημα, ακόμα κι αν αυτό χρεώνεται στον ανθρώπινο παράγοντα. Ο λανθασμένος σχεδιασμός δίνει στον ανθρώπινο αυτόν παράγοντα το «μέγεθος» να κάνει ένα λάθος, το οποίο δεν «ανέχεται» η σύγχρονη πραγματικότητα της τεχνολογίας. ΠΟΥΘΕΝΑ στον τεχνολογικά ανεπτυγμένο κόσμο ένας κοινός σταθμάρχης δεν μπορεί να προκαλέσει τέτοιας κλίμακας δυστύχημα —ακόμα κι αν το επιθυμεί—. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και οι αυτόματοι μηχανισμοί θα ακινητοποιήσουν τους συρμούς ακόμα κι αν ένα εγκληματικό «χέρι» τούς οδηγεί εσκεμμένα στη σύγκρουση. Η υπάρχουσα τεχνολογία, δηλαδή, όχι μόνον απαλείφει σχεδόν ολοκληρωτικά την πιθανότητα του ανθρώπινου λάθους σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά απαλείφει ακόμα και τις πιθανές εγκληματικές ενέργειες, οι οποίες μπορούν να γίνουν εις βάρος τής ασφάλειας των δικτύων.
Αυτοί οι κάποιοι είναι οι πολιτικοί και αυτοί είναι που ευθύνονται για τη «μετακίνηση» έργου από την τεχνολογία στα χέρια των ανθρώπων. Επιπλέον τίθεται κι ένα άλλο ζήτημα, το οποίο οδηγεί σε άλλον «δρόμο» σκέψης και άρα σε άλλες επικίνδυνες αποφάσεις που είχαν παρθεί εις βάρος των Ελλήνων επιβατών. Γιατί να βρίσκεται ένας σταθμάρχης μόνος του να εκτελεί βάρδια σ’ έναν κόμβο αιχμής τέτοιων γρήγορων τρένων; Ακόμα κι αν αυτός ήταν «ξεμέθυστος» ή άριστα εκπαιδευμένος, δεν θα μπορούσε να πάθει μια καρδιακή προσβολή και ν’ αφήσει τον κόμβο «τυφλό»; Δεν θα μπορούσε να λιποθυμήσει και να χάσει τις αισθήσεις του για τον οποιονδήποτε λόγο; Δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί δύο και τρείς συνάδερφοί του, οι οποίοι να μπορούν να αλληλοελέγχονται μεταξύ τους σε συνθήκες μόνιμης εγρήγορσης; Για τον ίδιο λόγο που δεν επιτρέπεις σε ένα μεγάλο αεροσκάφος που μεταφέρει ανθρώπους να πετάξει με ΕΝΑΝ πιλότο, δεν επιτρέπεις και σε ένα σταθμαρχείο τρένων να βγάζει «βάρδια» με έναν σταθμάρχη. Ένα απλό αεροπλάνο «δικαιολογεί» δύο πανάκριβους πιλότους και ένας μεγάλος σιδηροδρομικός σταθμός δεν «δικαιολογεί» δύο ή τρεις φτηνούς σταθμάρχες στη βάρδια; Όπως είναι εγκληματίας αυτός που για λόγους οικονομίας αφήνει Μπόινγκ να πετάνε με έναν πιλότο, έτσι συμβαίνει και στην περίπτωση αυτήν. Όποιος αποφάσισε να κάνει περικοπές στο θέμα τού προσωπικού, ΑΥΤΟΣ είναι ο εγκληματίας που ρίσκαρε τις ζωές των ανθρώπων.
Άρα με τον τρόπο αυτόν —κι απ’ αυτόν τον «δρόμο» σκέψης— φτάνουμε στον επόμενο ΕΝΟΧΟ. Εκτός από τα κέρδη τής Siemens, που ανέβαλαν τα έργα και είναι οι πρώτοι «ύποπτοι», υπάρχουν και οι δεύτεροι. Εάν δηλαδή εξαιτίας τής Siemens «μπήκε» ο ανθρώπινος παράγοντας στην «εξίσωση» ασφαλείας, τότε υπάρχουν κι άλλες ευθύνες, ώστε αυτός ο παράγοντας ν’ αυξήσει το μέγεθος της ευθύνης του και από το απλό «δυστύχημα» να πάμε στην τεράστια «ανθρωποσφαγή». Δεν φτάνει δηλαδή που κάποιοι έβαλαν τον «πρωτόγονο» ανθρώπινο παράγοντα πρωταγωνιστή στην εποχή των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των οπτικών ινών, κάποιοι άλλοι μείωσαν και τη φυσική παρουσία αυτού του παράγοντα για την έστω ανεκτή λειτουργία του.
Μιλάμε για τραγικά πράγματα …Μιλάμε για εγκληματικές επιλογές, για τις οποίες όλοι γνώριζαν ότι αργά ή γρήγορα θα οδηγούσαν στην τραγωδία …Μιλάμε για «προαναγγελθέντα θάνατο». Εάν δηλαδή η Siemens πήγε «πίσω» τα έργα υποδομής, τα οποία εξασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία τού δικτύου, κάποιοι άλλοι επιβάρυναν αυτήν την επικίνδυνη κατάσταση με το ελλιπές προσωπικό αυτής της λειτουργίας. Εάν κάποιοι Εγκληματίες καθυστέρησαν να εφαρμόσουν υπαρκτές τεχνολογίες, πράγμα το οποίο καθιστά την ανθρώπινη παρουσία από απλά «επικουρικής» σημασίας σε «ζωτικής» για την ασφάλεια του δικτύου, κάποιοι άλλοι εξίσου Εγκληματίες αποφάσισαν ότι αυτή η παρουσία —για λόγους οικονομίας— θα είναι και ελλιπής. Ο ανθρώπινος παράγοντας —για κερδοσκοπικούς λόγους— έγινε ταυτόχρονα καί ζωτικής σημασίας καί ανεπαρκής …Οι «ιδανικές» συνθήκες για το σίγουρο Δυστύχημα.
Ποιοι αποφασίζουν για το προσωπικό τού ΟΣΕ; …Οι ίδιοι που αποφασίζουν και για τα οικονομικά του και άρα ΟΧΙ το κράτος. Ιδιωτικοποιημένος δεν είναι ο ΟΣΕ; Οι Ιταλοί δεν είναι αυτοί, οι οποίοι έχουν πάρει για λογαριασμό τους ολόκληρο το μεταφορικό έργο τού ΟΣΕ; Άρα, αυτοί είναι που έχουν το ταμείο τής επιχείρησης. Άρα, αυτοί είναι που αποφασίζουν για το πού θα πάνε τα χρήματα που εισπράττει ο ΟΣΕ από τους ανύποπτους «πελάτες» τού Γεωργιάδη —οι οποίοι δεν πρέπει να τρομάζουν και ν’ ανεβαίνουν στα τρένα—. Οι Ιταλοί αυτοί αποφασίζουν εάν θα κάνουν περικοπές στο θέμα τής ασφάλειας, η οποία αφορά και τις κρατικής ιδιοκτησίας υποδομές του. Αυτοί είναι που αποφασίζουν εάν μέρος από τα κέρδη των μεταφορών τού ΟΣΕ θα επενδυθούν στην ασφάλεια του δικτύου ή εάν τα χρήματα αυτά θα δοθούν ως μερίσματα σε μετόχους-«επενδυτές». Άρα, μετά τους Γερμανούς τής Siemens έχουμε και τους Ιταλούς τής Ferrovie dello Stato Italiane S.p.A! …Έχουν κι αυτοί ευθύνη για την καλή λειτουργία των υποδομών, που τους επιτρέπουν την «κονόμα». Αυτό δεν είναι η ιδιωτικοποίηση του μέσου; …Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει ιδιωτικοποίηση των εσόδων του και κοινωνικοποίηση των εξόδων του!
Πόσο υποκριτές είναι όταν «έδειχναν» αυτόν τον σταθμάρχη σαν αποκλειστικό υπεύθυνο την ώρα που ακόμα υπήρχαν πτώματα μέσα στο τρένο τής μεγάλης «σφαγής»; Ενώ δηλαδή γνώριζαν τις δικές τους ευθύνες, προσπάθησαν από την πρώτη στιγμή να βρουν τον «αποδιοπομπαίο τράγο» …Πριν καν ξεκινήσουν οι έρευνες για τις ευθύνες τού δυστυχήματος ο ίδιος ο Πρωθυπουργός εντελώς παράνομα, παράτυπα και παράλογα είχε βγάλει «δικαστική» απόφαση για το τρομερό αυτό συμβάν …Ενώ όλοι τους γνώριζαν πόσο μεγάλες ευθύνες είχαν οι ίδιοι —ακόμα και με βάση αυτά τα οποία έλεγαν οι ίδιοι—«έδειχναν» τον σταθμάρχη. Ακόμα και η αποκάλυψη του ότι ήταν ανεκπαίδευτος αυτούς «βάρυνε» πιο πολύ και όχι τον ίδιο …Δικές τους ευθύνες είναι που ένας ανεκπαίδευτος σταθμάρχης καθόταν μόνος του μπροστά σ’ ένα πρωτόγονο «κουτί», προσπαθώντας να ρυθμίσει κάτι, για το οποίο δεν είχε ιδέα πού βρισκόταν, γιατί το δίκτυο ήταν «τυφλό». Ποιος φταίει που βρέθηκε εκείνος ο άνθρωπος σε εκείνο το σημείο να παίζει κορόνα-γράμματα την ασφάλεια τόσων ανθρώπων; …Αυτός που τον τοποθέτησε εκεί ως πολιτικός και αυτοί που τον πίεσαν να τον βάλει, γιατί ήταν τα «αφεντικά» τής ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ …Η Κυβέρνηση που τον τοποθέτησε και οι διαπλεκόμενοι που την πίεσαν για λόγους οικονομίας να δημιουργήσει τις συνθήκες αυτές. Όμως, αυτό είναι ΕΓΚΛΗΜΑ πολύ μεγαλύτερο από αυτό του ίδιου του σταθμάρχη.
Είναι μάλιστα τόσο αναίσθητοι, ανεύθυνοι κι αμετανόητοι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, που, πριν ακόμα θάψουν οι συμπολίτες μας τους νεκρούς τους, βιάστηκαν να δώσουν μια προσχηματική άδεια επαναλειτουργίας τού δικτύου για το «ξεκάρφωμα», προκειμένου η ευθύνη να φύγει από επάνω τους και να μείνει στον «ένοχο» σταθμάρχη. Ως γνήσιοι ανεύθυνοι κι εγκληματίες το «βάπτισαν» αυθαίρετα «ασφαλές», ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ και πάλι τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας που αφορούν τη λειτουργία της πυρασφάλειας των τούνελ αυτήν τη φορά. Ήταν ή δεν ήταν επίσης εγκληματική πολιτική απόφαση ΚΑΙ αυτή; Είχαν ή όχι πολιτική και ποινική ευθύνη αυτοί που την πήραν; Υπάρχουν ή δεν υπάρχουν ασυμβίβαστα, όταν ο αρμόδιος «βιαστικός» Υπουργός, ο οποίος τοποθετήθηκε από τον Κούλη να «τακτοποιήσει» το θέμα, είναι άμεσος συγγενής εργολάβου τού ΟΣΕ; …Αυτός ο οποίος βιάστηκε να «βαπτίσει» το ποντικοφαγωμένο «μπαούλο» σε «Τηλεδιοίκηση» που λειτουργούσε άψογα, για να δώσει άδεια επαναλειτουργίας τού δικτύου. Σε περίπτωση νέου δυστυχήματος ποιοι θα έφταιγαν; …Οι πυροσβέστες; …Ο «στρατηγός»-άνεμος, ο οποίος θα εγκλώβιζε τους καπνούς μέσα στο τούνελ;
Με τον τρόπο αυτόν εξηγείται και η «αγωνία» τού Μητσοτάκη —από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε Πρωθυπουργός— ν’ αναλάβει ταυτόχρονα και τον έλεγχο της ΕΥΠ. Μόνον με τον τρόπο αυτόν μπορούσε ν’ ασκήσει την πολιτική αυτού του είδους σε όλες τις κρατικές υπηρεσίες —και όχι μόνον στον ΟΣΕ—. Δεν μπορείς να κάνεις μπίζνες εις βάρος τής ασφάλειας του λαού εάν δεν παρακολουθείς και άρα εάν δεν εκβιάζεις τους συνενόχους σου …Δεν μπορείς να ρισκάρεις ανθρώπινες ζωές εάν δεν έχεις εξασφαλίσει την «ομερτά». Μέσω της ΕΥΠ ο Μητσοτάκης θα έλεγχε όλους όσους —είτε για λόγους συνείδησης είτε εξαιτίας τού φόβου τους— θα έσπαζαν την «ομερτά» τού εγκλήματος. Ως προϊστάμενος της ΕΥΠ μπορούσε να παρακολουθεί όλους όσους από τους «συνενόχους» του θα μπορούσαν να τον «πουλήσουν» και ν’ αποκαλύψουν αυτά, τα οποία έπρεπε πάση θυσία να μείνουν κρυφά. Αυτό γινόταν παντού και το ίδιο γινόταν και στον ΟΣΕ. Μόνον έτσι θα σταματούσαν και θα «έθαβαν» όλοι αυτοί οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ τις καταγγελίες των αρμοδίων παραγόντων. Στην περίπτωση που εξετάζουμε έπρεπε, όπου κι αν έφταναν οι καταγγελίες για τις επικίνδυνες αποφάσεις τής Siemens και των πολιτικών παραγόντων που έλεγχαν τον ΟΣΕ, να «θάβονται» αυτές βαθιά μέσα στα υπουργικά «συρτάρια». Μόνον έτσι θα έμπαινε ο κόσμος στα τρένα τού θανάτου. Άρα, δεν θα πρέπει οι Εισαγγελείς— και οι λοιποί που έχουν αναλάβει την έρευνα για το δυστύχημα— να δούνε εάν το περίφημο Predator παρακολουθούσε και συνδικαλιστές τού ΟΣΕ, οι οποίοι μέχρι το δυστύχημα των Τεμπών φαίνονταν «άσχετοι» κι «ασήμαντοι» στόχοι παρακολούθησης;
Κατάλαβε τώρα ο αναγνώστης τον λόγο που βιάζονταν σε «νεκρό» χρόνο —και μόλις προκηρύχθηκαν οι εκλογές— να περάσουν από τη Βουλή το «ακαταδίωκτο» αυτών που θα κάνουν την έρευνα για το ΕΓΚΛΗΜΑ; Είναι βασικό γι’ αυτούς να «κουκουλώσουν» την υπόθεση και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να εξασφαλίσουν ατιμωρησία σ’ αυτούς που οι ίδιοι θα τοποθετήσουν για να πραγματοποιήσουν την έρευνα των συνθηκών τού ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. Αυτό είναι βασικό, γιατί, εάν το πόρισμα ξεφύγει από το επίπεδο του «ανθρώπινου λάθους» —και άρα το επίπεδο του σταθμάρχη— θα «καταδικάσει» τους Μητσοτάκηδες ή τους Καραμανλήδες και αυτοί θα πάρουν στο «λαιμό» τους τους Γερμανούς τής Siemens και τους Ιταλούς τής Hellenic Train. Αυτοί, δηλαδή, οι οποίοι εγκλημάτησαν πολιτικά, θα πάρουν στο λαιμό τους τα αφεντικά τους …Αυτούς που τους προστατεύουν, γιατί τους επιτρέπουν να λεηλατούν τα δημόσια ταμεία ακόμα και στην εποχή τής δήθεν ιδιωτικοποίησης.
Αυτό θα αποδειχθεί με ένα καθαρό πόρισμα και αυτό είναι ανεπιθύμητο για τους διαπλεκόμενους και τους διεφθαρμένους. Κρατικά χρήματα, για να επιδοτούνται οι ιδιώτες Ιταλοί μαφιόζοι υπήρχαν …Χρήματα, όμως, για να εφαρμοστούν σύγχρονες τεχνολογίες, προκειμένου να προστατευτεί το ελληνικό επιβατικό κοινό, δεν υπήρχαν …Εκατοντάδες εκατομμύρια δόθηκαν από τον Καραμανλή και τον Μητσοτάκη στους Ιταλούς, για να μεταφέρουν τους «μελλοθάνατους» στην Ελλάδα τής φτώχειας και της λεηλασίας των Μνημονίων. Αυτό, όμως, είναι κάτι το οποίο δεν θα επιτραπεί ν’ αποκαλυφθεί όσο αίμα κι αν έχει χυθεί …Δεν θ’ αφήσουν να πάθουν ζημιά τα ξένα «αφεντικά» τους και ταυτόχρονα να εξευτελιστεί ο «μύθος» των δήθεν «χρήσιμων» για τον λαό ιδιωτικοποιήσεων. Εάν αποκαλυφθούν οι λεπτομέρειες του μεγάλου ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, πώς θα επιτρέψει ο λαός τη συνέχιση της λεηλασίας των ιδιωτικοποιήσεων; Μήπως και τα αεροδρόμια της Fraport και της Siemens λειτουργούν εξίσου «οικονομικά» σαν τον σιδηροδρομικό σταθμό τής Λάρισας και του Βόλου;
Ο Μητσοτάκης και ο Καραμανλής πρέπει να πάνε ΑΜΕΣΑ φυλακή …Να σαπίσουν στη φυλακή συγκεκριμένα …Αρκεί αυτά τα ΔΥΟ άτομα να μπουν φυλακή και έχει αποδοθεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Το τι έκαναν οι προκάτοχοί τους —επειδή ήταν «τυχεροί»— αυτό μπορεί να ενδιαφέρει τους ιστορικούς και τους μελετητές και κανέναν άλλον. Η τιμωρία αφορά τους πολιτικούς «σταθμάρχες» τής «βάρδιας» και όχι τους προηγούμενους. Ο Μητσοτάκης κι ο Καραμανλής είναι οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ «σταθμάρχες» που ήταν αρμόδιοι για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών που σκοτώθηκαν στα Τέμπη και αυτοί πρέπει να πάνε φυλακή, γιατί έτσι λειτουργούν τα συστήματα εξουσίας, όπου ο ανώτερος, όταν δίνει εντολές, παίρνει επάνω του ΟΛΗ την ευθύνη που αφορά τον υφιστάμενό του …Να τιμωρηθούν με τον πιο σκληρό τρόπο, ώστε να ξέρουν αυτοί, οι οποίοι στο μέλλον αναλαμβάνουν κυβερνητικές «βάρδιες», ότι υπάρχει ευθύνη και όπου υπάρχει ευθύνη υπάρχει και τιμωρία …Τα «χαμηλωμένα» κεφάλια και τα «κροκοδείλια» δάκρυα δεν πείθουν κανέναν και για τίποτε …Φυλακή μέχρι να «παγώσει» ο Ήλιος για τους ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ δωσίλογους.
Από εκεί και πέρα εξαιτίας των ευθυνών που βαρύνουν τις εταιρείες-«χορηγούς» τους, πρέπει ν’ ακολουθηθεί το διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Ε.Ε. …Να καταβάλουν τεράστιες αποζημιώσεις στο ελληνικό κράτος και τα θύματα του δυστυχήματος και ταυτόχρονα ν’ αποβληθούν για πάντα τόσο από το ελληνικό κράτος όσο και από την Ε.Ε., όπως ο νόμος προβλέπει για τις εταιρείες που εμπλέκονται σε Διαπλοκές …ΕΞΩ από παντού οι Γερμανοί ΝΑΖΙ και οι Ιταλοί ΜΑΦΙΟΖΟΙ.
Από πού κι ως πού πρέπει να υπάρχει το «ακαταδίωκτο» για υπηρεσιακούς παράγοντες, για τους οποίους αποτελεί μέρος τής δουλειάς τους η διερεύνηση και ο καταλογισμός ευθυνών σε «αστοχίες» τού κρατικού μηχανισμού και τον εντοπισμό των επίορκων, των ανίκανων και των διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών; Η απειλή τής τιμωρίας τού υπεύθυνου «ερευνητή» —που ελέγχεται κι ο ίδιος για τη δουλειά του— είναι ακριβώς αυτό το οποίο είναι το επιθυμητό, προκειμένου να διασφαλιστεί η αλήθεια. Εάν υπάρχει ακαταδίωκτο —και άρα εξασφαλισμένη ατιμωρησία των «ερευνητών»—, δημιουργείται «αγορά» και όπου υπάρχει «αγορά» υπάρχουν τόσο «πελάτες» όσο και «πωλητές» …«Πελάτες», οι οποίοι θέλουν ένα ευνοϊκό για τους ίδιους «πόρισμα» και «πωλητές», που, ως αρμόδιοι —και με εξασφαλισμένη την ατιμωρησία— θα κάνουν τη μεγάλη «αρπαχτή» τής ζωής τους …Μεγάλη «αρπαχτή», εάν σκεφτεί κάποιος ότι η «αγορά» αυτή αφορά κάτι τόσο πολύτιμο και οι «πελάτες» είναι ισχυροί όσο η Siemens ή η Ηellenic Train.
Υποχρέωση του λαού απέναντι στον εαυτό του και στα παιδιά που χάθηκαν είναι να απαιτήσει την παραδειγματική τιμωρία των Εγκληματιών …Των ψυχοπαθών Εγκληματιών, οι οποίοι δεν έχουν καν συνείδηση της βαρύτητας των ευθυνών τους …Των άχρηστων γόνων, οι οποίοι θεωρούν κληρονομικό τους δικαίωμα να κυβερνάνε ένα κράτος, που νομίζουν ότι είναι ιδιοκτησία τους κι ο λαός ένα απλό «κατοικίδιο» …Άχρηστων ανθρώπων, όπως ο Κούλης, ο οποίος χαζογελούσε στο Υπουργικό Συμβούλιο εκείνο, το οποίο έγινε με αντικείμενο το Δυστύχημα των Τεμπών …Ο αναίσθητος Κούλης, που στη συνέντευξη που έδωσε —όπου ο λαός περίμενε «μήνυμά» του γι’ αποκατάσταση της Δικαιοσύνης και του αισθήματος της ασφάλειας του λαού απέναντι στο κράτος— ζήτησε από θύμα τού δυστυχήματος να «βάλει «πλάτη»», για να στηρίξει το έργο του. Αυτοί οι άνθρωποι είναι που κυβερνάνε —ελέω ΝΑΖΙ και ΜΑΦΙΟΖΩΝ— αυτήν τη στιγμή τη χώρα …Αυτοί οι αναίσθητοι εγκληματίες σήμερα όχι μόνον δεν έχουν χαθεί από το πρόσωπο της Γης, αλλά ζητάνε να τους ψηφίσει ο λαός, για να συνεχίσουν να τον κυβερνάνε. Οι λαμαρίνες από τα τρένα ακόμα δεν έχουν κρυώσει και αυτοί εκφωνούν «πανηγυρικούς», για να μας πείσουν πόσο ικανοί και άξιοι είναι. Η οργή τού κόσμου δεν έχει καταλαγιάσει ακόμα κι αυτοί μιλάνε για χρήσιμη «θυσία», που τους έδωσε ένα καλό «μάθημα» για να «βελτιωθούν»! Ο λαός δηλαδή θυσιάζει τα παιδιά του, για να γίνει καλύτερος Πρωθυπουργός ο Κούλης στη θέση που τον έβαλε ο πατέρας του.
Ευκαιρία είναι για τον λαό να τιμωρήσει τις δύο κορυφαίες οικογένειες που μας οδήγησαν στα Μνημόνια …Την οικογένεια του «Εθνάρχη» Καραμανλή, που με τον Αποστάτη «έστησε» «συμμορία», η οποία επέβαλε στην πατρίδα μας την εκφυλιστική Μεταπολίτευση …Την οικογένεια του Καραμανλή τού νεότερου, που με την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών έφερε το ΔΝΤ στη ζωή μας …Την οικογένεια του Μητσοτάκη, που μέσω Καρατζαφέρη στήριξε το Μνημόνιο του Παπανδρέου. Όλη η «συμμορία» πρέπει να καταστραφεί. Επάνω σ’ αυτούς πρέπει να «πέσει» το τρένο των Τεμπών και να τους καταστρέψει. Τώρα είναι ευκαιρία. Να καταστραφούν αυτοί, που για τα συμφέροντά τους θυσίασαν τόσες πολλές αθώες ανθρώπινες ζωές.
Εάν η σύγκρουση του τρένου στα Τέμπη ήταν ΕΓΚΛΗΜΑ, τότε η «σύγκρουση» του ίδιου τρένου με τη Βουλή των Ελλήνων —που χαρίζει «ακαταδίωκτα»— είναι ΥΒΡΙΣ και όπου υπάρχει αυτήν υπάρχει και ΝΕΜΕΣΙΣ …και αυτή είναι αναπόφευκτη …όσους δικαστές κι αν ελέγχεις! Τα δάκρυα των Ελλήνων έφτασαν πολύ «ψηλά» και εκεί δεν υπάρχει κανένα έλεος για τα κτήνη τής εξουσίας.
Παναγιώτης Τραϊανού