Έχει δίκιο η Στεφανίδη…
…Καλύτερος Έλληνας ΑΘΛΗΤΗΣ για τη φετινή χρονιά είναι ο Τεντόγλου !!!
…ο Αντετοκούμπο ΔΕΝ είναι καν ΑΘΛΗΤΗΣ !!!
Για ν’ αποφασίσει κάποιος ποιος είναι ο καλύτερος αθλητής τής χρονιάς, θα πρέπει κατ’ αρχήν να γνωρίζει τον ορισμό τού ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. Τον αθλητισμό τον επινόησαν οι αρχαίοι Έλληνες και έχει σχέση με την έννοια του ΑΘΛΟΥ …και άρα από τη φύση του αυτός ταυτίζεται με την έννοια της ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. Τι σημαίνει αυτό; …Ότι αθλητής είναι εκείνος, ο οποίος στοχεύει στην πραγματοποίηση ενός ΑΘΛΟΥ …Άθλο για τα «μέτρα» τής ανθρωπότητας …Στόχος τού αθλητή είναι να γίνει ο ΕΝΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, που μέχρι εκείνη τη στιγμή έχει καταφέρει κάτι, το οποίο ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος δεν έχει καταφέρει και άρα δεν αμφισβητεί …Είναι αυτός, ο οποίος για «λογαριασμό» τής ανθρωπότητας αναμετράται με ένα φυσικό μέγεθος …Ένα από τα πολλά φυσικά μεγέθη, τα οποία «περιορίζουν» και «ορίζουν» τον θνητό άνθρωπο ως όν…
…Αναμετράται με το μέγεθος που αφορά το κάθε άθλημα ξεχωριστά …Αναμετράται με τον χρόνο, το μήκος, το ύψος, το βάρος κλπ.. Στην καλύτερη γι’ αυτόν περίπτωση ο καλύτερος όλων των εποχών και στη χειρότερη ο καλύτερος των σύγχρονών του. Οι συναθλητές του ΔΕΝ είναι εχθροί του ή αντίπαλοί του …Είναι συναθλητές του, που, όταν συναγωνίζονται, «αλληλοβοηθιούνται» μέσω του συναγωνισμού, εφόσον έχουν τον ίδιο στόχο, ο οποίος δεν έχει σχέση με τους «ανταγωνιστές» τους. Η νίκη τού αθλητή ΔΕΝ είναι νίκη εις βάρος των συναθλητών του …Είναι νίκη απέναντι σε έναν προηγούμενο άθλο, που μπορεί να είναι ένα ρεκόρ …Είναι νίκη απέναντι σε όλους τους νεκρούς και ζωντανούς αθλητές, οι οποίοι επιχείρησαν τον ίδιο άθλο.
Αυτό είναι που συνδέει τον αθλητή με την έννοια της αντικειμενικότητας. Ο αθλητής, είτε με τον συναγωνισμό των συναθλητών του είτε αγωνιζόμενος απολύτως μόνος του, είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ο ΠΡΩΤΟΣ και ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ του ανθρώπινου είδους στο ΑΘΛΗΜΑ του. Το ντοπάρισμα απαγορεύεται στον αθλητή, γιατί με τον τρόπο αυτόν έρχεται με αθέμιτα μέσα πιο κοντά στον ΑΘΛΟ και άρα αδικεί ΟΛΟΥΣ τους ΑΘΛΗΤΕΣ ΟΛΩΝ των εποχών ταυτόχρονα. Αυτή ήταν η επινόηση των Αρχαίων Ελλήνων και αυτό ονομάζεται ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. ΟΛΟΙ οι άνθρωποι υποστηρίζουν τον ίδιο ΝΙΚΗΤΗ, γιατί αυτός αγωνίζεται για «λογαριασμό» τους. Γι’ αυτόν τον λόγο ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ προκαλεί μόνον τον ΘΑΥΜΑΣΜΟ προς τα πρόσωπα των ΑΘΛΗΤΩΝ …ΔΕΝ διχάζει και ΔΕΝ προκαλεί διχασμό μεταξύ των θεατών. Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ενώνει ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους. Τα ΣΤΑΔΙΑ γι’ αυτόν τον λόγο γίνονται χώροι γιορτής και πνευματικής ανάτασης. Πρέπει να είναι κάποιος ηλίθιος ή διανοητικά καθυστερημένος, για να κάνει φασαρία σε αθλητικό στάδιο. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν υπάρχουν προληπτικά μέτρα αστυνομικής επίβλεψης με στόχο την αποφυγή επεισοδίων.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ των βαρβάρων …Τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, τα οποία συνδέονται με την έννοια του ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ. Εκεί ΔΕΝ υπάρχουν αθλητές …Υπάρχουν ΠΑΙΚΤΕΣ, που παίζουν …ΠΑΙΚΤΕΣ, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν μόνον τους εαυτούς τους, τις ομάδες τους ή τους οπαδούς τους …ΠΑΙΚΤΕΣ, οι οποίοι, είτε με την ομάδα τους είτε μόνοι τους, αγωνίζονται για τη νίκη απέναντι στον αντίπαλο που έχουν εκείνη τη στιγμή απέναντί τους. Αυτοί οι ΠΑΙΚΤΕΣ είναι «εχθροί» με τους αντιπάλους τους και επιδιώκουν να τους νικήσουν, να τους ταπεινώσουν, να τους εξευτελίσουν …Να τους «σκοτώσουν». Εκεί οι άνθρωποι που παίζουν είναι «εχθροί» με άλλους ανθρώπους που επίσης παίζουν. Όλοι αυτοί οι ΠΑΙΚΤΕΣ γυμνάζονται, για να φέρουν εις πέρας τις επιδιώξεις τους, αλλά, παρ’ όλο που έχουν αθλητική εμφάνιση, ΔΕΝ είναι αθλητές …Είναι ΠΑΙΚΤΕΣ, που απλά η αθλητικότητά τους τούς δίνει πλεονέκτημα έναντι των «εχθρών» τους …Είναι ΠΑΙΚΤΕΣ, οι οποίοι πολεμάνε αντιπάλους και ΔΕΝ πραγματοποιούν άθλο …Σημειώνουν νίκη μέχρι την επόμενη ήττα τους. Ακόμα όμως και η νίκη τους δεν έχει ΚΑΜΙΑ αντικειμενικότητα. Η νίκη τους ΔΕΝ αποδεικνύει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Με τη νίκη τους όχι απλά δεν αποδεικνύουν ότι είναι οι καλύτεροι του «είδους» τους, αλλά ούτε καν ότι είναι καλύτεροι από τον αντίπαλό τους ακόμα και την ίδια στιγμή τού θριάμβου τους. Στα παιχνίδι όλα είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και γι’ αυτόν τον λόγο υπάρχει η αμφισβήτηση, ο διχασμός και ο φανατισμός των θεατών των παιχνιδιών. Γι’ αυτόν τον λόγο οι ΑΡΕΝΕΣ στις οποίες πραγματοποιούνται τα παιχνίδια, ξεχειλίζουν από «αίμα» και μίσος —είτε εντός τού αγωνιστικού χώρου είτε εντός των κερκίδων.
Δεν υπάρχει ούτε ένας βαρβαρικός λαός, που να μην έχει επινοήσει παιχνίδια, τα οποία μιμούνται τη σύγκρουση και τον πόλεμο μεταξύ των ανθρώπων. Δεν υπάρχει κοινωνικός, ιδεολογικός, ταξικός ή φυλετικός διαχωρισμός, που να βασανίζει την κοινωνία και ο οποίος να μην έχει την «έκφρασή» του μέσα από τα παιχνίδια και τους παίκτες. Δεν υπάρχει κοινωνική «σύγκρουση», η οποία να μη μπορεί να μεταφερθεί μέσα στην ΑΡΕΝΑ και να βρει εκεί τους υποστηρικτές της, οι οποίοι είναι οι ίδιοι μ’ αυτούς που θα συναντήσεις να συγκρούονται μεταξύ τους στα πεζοδρόμια, στα μέτωπα των πολέμων, στα πολιτικά έδρανα, στα εργοστάσια κλπ.. Τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ διχάζουν ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους. Τα πιο αγαπημένα αδέρφια μπορούν να «συγκρουστούν» εξαιτίας ενός παιχνιδιού και των ιδιαιτεροτήτων του. Από τη στιγμή λοιπόν που το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ζητούμενο του παιχνιδιού είναι η νίκη, ακόμα και το ντοπάρισμα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία …Παίζει βέβαια κάποιο ρόλο, αλλά όχι καθοριστικό για τη λειτουργία τού παιχνιδιού. Με το ντοπάρισμα δεν θα γίνεις πιο εύστοχος ή πιο τεχνικός απ’ όσο είσαι. Με το ντοπάρισμα αδικείς ΜΟΝΟΝ τους «εχθρούς» σου, αλλά αυτό είναι ήσσονος σημασία και δεν συγκρίνεται με το ίδιο φαινόμενο στο επίπεδο του αθλητισμού.
Τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ τον επινόησαν οι Έλληνες, για να δημιουργήσουν έναν «συμβολισμό», ο οποίος αφορά το ανθρώπινο είδος και ξεκινά από το απλό και κατανοητό επίπεδο της σάρκας και οδηγεί στα «ανώτερα» …Έναν «συμβολισμό», ο οποίος υπηρετεί την πανανθρώπινη υπόθεση της ανάγκης για αδερφοσύνη και διαρκούς προσπάθειας του ανθρώπου για τη «βελτίωσή» του σε όλα τα επίπεδα. «Εκπαιδεύει» τον άνθρωπο ν’ αναζητά τα όρια του ανθρώπινου είδους για τη βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών του. «Εκπαιδεύει» τον άνθρωπο ν’ αγαπά τον συνάνθρωπό του και να θαυμάζει αυτούς που κοπιάζουν για τους κοινούς πανανθρώπινους στόχους, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Ανταμείβει με ανόθευτη δόξα αυτούς που ξεπερνάνε τα ανθρώπινα όρια, «διδάσκοντας» στους ανθρώπους να κοπιάζουν για ν’ ανοίγουν νέους «δρόμους», οι οποίοι θα αφορούν τους πάντες.
Αντίθετα, τα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ τα επινόησαν οι βάρβαροι, για να διατηρούν τους διχασμούς στα επίπεδα που ευνοούν την εξουσία. Τα επινόησαν, για να διασκεδάζουν και να διατηρούν τους πληθυσμούς τους σε μια καλή φυσική κατάσταση …Να εκπαιδεύουν τα παιδιά τους ακόμα και στην απόλαυση της βίαιης σύγκρουσης με τους συνανθρώπους τους. Καλλιέργησαν τα παιχνίδια, ώστε, μέσω ενός επιλεγμένου και καλά «κατασκευασμένου» φανατισμού, να εξυπηρετούν τις ανάγκες τής εξουσίας. Τα επινόησαν, για να κάνουν «εικονικές» συγκρούσεις μεταξύ των προεπιλεγμένων «μαντριών», στα οποία θέλουν να εγκλωβίζουν τον κόσμο …«Εικονικές» συγκρούσεις μεταξύ διαφορετικών λαών, φυλών ή κοινωνικών τάξεων …Συγκρούσεις μεταξύ διαφορετικών πόλεων, συνοικιών και χωριών …Ό,τι βολεύει το σύστημα προκειμένου να διατηρεί τον κόσμο σε μια «ζεστή» κατάσταση, ώστε να τον εκμεταλλεύεται στη λειτουργία τής εξουσίας …Να τον έχει «προπονημένο» για τις μεγάλες «συγκρούσεις» που το αφορούν …Να ρυθμίζει αυτό τις «νίκες» και τις «ήττες» κατά το δοκούν …Να νικάνε οι εργάτες τους πλούσιους ή οι μαύροι τους λευκούς στα γήπεδα, για να είναι ήσυχοι οι δεύτεροι στις γειτονιές τους …Να γίνονται οι Πρόεδροι, οι οποίοι τους προσφέρουν τις «νίκες» πιο πλούσιοι …και οι πολιτικοί, οι οποίοι τους προστατεύουν, να γίνονται ακόμα πιο ισχυροί …Να βάζουν το παρακράτος στις κερκίδες, για να έχουν ιδιωτικούς στρατούς και βέβαια να κερδίζουν εκλογές.
Με βάση λοιπόν αυτήν τη γνώση, είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε ποιος έχει δίκιο στη σημερινή διαφωνία μεταξύ τής Στεφανίδου και των άσχετων αγράμματων αθλητικών συντακτών, οι οποίοι τα «παίρνουν», για να εξυπηρετήσουν τους σπόνσορες και τους χρηματοδότες των αφεντικών τους. Ο καλύτερος Έλληνας ΑΘΛΗΤΗΣ είναι ο Τεντόγλου. Ο καθ’ όλα αγαπητός Αντετοκούμπο είναι ένας από τους καλύτερους ΠΑΙΚΤΕΣ μπάσκετ στον κόσμο …Επαγγελματίας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος πληρώνεται, για να «διασκεδάζει» τους οπαδούς τής ομάδας του …Επαγγελματίας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος δοξάζεται από τους όχλους των «αρένων», όταν «σκοτώνει» τους «εχθρούς» τους …Επαγγελματίας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος δίνει χαρά στους δικούς του οπαδούς και «πίκρα» στους άλλους, γιατί έτσι είναι ένα παιχνίδι …Επαγγελματίας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος πληρώνεται, για να κάνει τους μαύρους και τους φτωχούς τού Γουισκόνσιν να κοιμούνται μερικές ημέρες τού μήνα ως «νικητές» των λευκών πλουσίων τής Βοστώνης, για παράδειγμα …Επαγγελματίας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος για τα χρήματα μπορεί ν’ αλλάξει «στρατόπεδο» και άρα εχθρούς, όπως θα έκανε ένας μισθοφόρος πολεμιστής. Ένας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος μπορεί ακόμα και να «ντοπάρεται», γιατί απλούστατα το ντοπάρισμα δεν αφορά καμία «δικαιοσύνη» στο παιχνίδι που αυτός παίζει …Ένας ΠΑΙΚΤΗΣ, ο οποίος μπορεί να «πουλάει» στοιχήματα, παπούτσια, ενεργειακά ποτά, συμπληρώματα διατροφής κλπ. …ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον ΑΘΛΗΤΗ, ο οποίος ΔΕΝ μπορεί ν’ αλλάξει «στρατόπεδο» ακόμα κι αν το ήθελε …ΔΕΝ μπορεί να κάνει τίποτε απ’ αυτά που κάνουν αγαπητούς και πλούσιους τους παίκτες, γιατί απλούστατα ΔΕΝ «διασκεδάζει» ΚΑΝΕΝΑΝ και ΔΕΝ νικάει για λογαριασμό ΚΑΝΕΝΟΣ !!! … Απλά πράγματα …Ο Αντετοκούμπο θα ήταν εξίσου μεγάλο «αστέρι» και στο Κολοσσαίο, αλλά το αντικείμενό του ΔΕΝ θα του έδινε κανέναν ρόλο στην αρχαία Ολυμπία !!!
Καλύτερος ΕΛΛΗΝΑΣ αθλητής, λοιπόν, σε μια χρονιά ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, είναι ο Τεντόγλου !!!…
…«Αστέρι» ήταν στο Τόκιο και το ίδιο θα «έλαμπε» και στην Ολυμπία !!!…
…Ο καλύτερος με τα απολύτως ΑΘΛΗΤΙΚΑ και άρα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και ΔΙΚΑΙΑ κριτήρια. Μαζί μ’ αυτόν —και καλύτερη ΕΛΛΗΝΙΔΑ αθλήτρια— είναι και η Στεφανίδη, η οποία απέδειξε ότι είναι η καλύτερη αθλήτρια, γιατί, εκτός όλων των άλλων αθλητικών της προσόντων, είχε και το ανάλογο πνεύμα …Είχε το θάρρος —εν μέσω των «λύκων» των ΜΜΕ και των χορηγών— να υπερασπιστεί τις αρχές τού Αθλητισμού, του Ολυμπισμού και του Ανθρωπισμού. Υπερασπίστηκε τα ιδεώδη τού αθλητισμού και βέβαια κι έναν αδικημένο συναθλητή της. Αυτής της ποιότητας άνθρωποι είναι οι ΑΘΛΗΤΕΣ και γι’ αυτόν τον λόγο δεν τους πολυσυμπαθεί το σύστημα της εξουσίας και των χορηγών της …ΔΕΝ διχάζουν, ΔΕΝ φανατίζουν και γενικά ΔΕΝ εξυπηρετούν τα συμφέροντα των ισχυρών τής εξουσίας.
Παναγιώτης Τραϊανού
Καλά από τη στιγμή που ο καπιταλιστικός “καρκίνος” της διαφήμισης κ του ντόπινγκ υπάρχει και στον στίβο,δύσκολα μπορείς να θαυμάσεις ακόμα και τους αθλητές των Ολυμπιακών αγώνων…Αγωνων που μη ξεχνάμε διοικούνται από τους βάρβαρους με την ονομασία Olympic GAMES.
Επίσης πιστεύω ότι πολλοι αθλητές του στίβου στην ουσία ζηλεύουν τα απίστευτα χρήματα που παίρνουν ποδοσφαιριστές μπασκετμπολιστες τενίστες κτλ και η γκρίνια που βγάζουν έχει αυτό το σκοπό.Θελουν περισσότερη δόξα κ διαφήμιση για να βγάλουν κι αυτοί χρήματα γιατί είναι οι ριγμένοι του αθλητισμού γενικώς.Οσο πιο πολύ προβάλονται τόσο προβάλονται και οι χορηγοί τους.Δε ξέρω τις αξίες της Στεφανίδου Τεντογλου κτλ αλλά ξέρω πολύ καλά ότι οι εβραϊκές “αξίες” του χρήματος δυσκολα σε αφήνουν ανεπηρέαστο στη σύγχρονη ζωή.Θα κάτσει ο Τεντογλου δίπλα στον Αντετοκούμπο και δε θα κάτσει να αναρωτηθεί ο δεύτερος γιατί ο πρώτος έχει εξασφαλίσει και τα δισέγγονα του ενώ ο πρώτος θα πρέπει να πάει να δουλέψει σα σκύλος?Με αγνές προθέσεις και αρχαίο Ολυμπιακό πνεύμα ξεκίνησε από μικρός ο Τεντογλου ΑΛΛΑ πολύ γρήγορα θα πει από μέσα του ότι διάλεξε λάθος αθλητικό προσανατολισμό.
Το κείμενο το διαβάζετε ή απλά θεωρείτε κάθε νέα ανάρτηση ως ευκαιρία να “τοποθετηθείτε” σε ότι σας ενδιαφέρει εσάς; Αν διαβάσει κάποιος το κείμενο μπορεί να καταλάβει ότι το σχόλιο αυτό το αφορά;…
Δεν ξέρω πραγματικά αν είναι καλύτερος αθλητής ο Τεντόγλου ή κάποιος αλλος, προφανώς και τα κριτήρια αξιολόγησης έχουν να κάνουν όχι μονο με τις επιδόσεις του αθλητή αλλα και με την παρουσία του , τον τρόπο ζωης του , γενικα πως στέκεται μέσα στο κοινωνικό σύνολο , τα μηνύματα που στελνει , γιατί ενας αθλητής αυτού του επιπέδου και δυστυχώς για την χώρα μας είναι λίγοι, αποτελεί πρότυπο για την νεολαία. Η ειδοποιός διαφορά νομίζω και ευθυγραμμίζομαι με την ανάρτηση έγκειται στο επαγγελματίας-ερασιτέχνης, προσωπικά δεν στέκομαι στο χρώμα αλλα στην διαφοροποίηση, δλδ ο μεν Τεντόγλου και ο κάθε ερασιτέχνης Τεντόγλου με πενιχρή κρατική επιχορήγηση και βοήθεια, αθλείται και σηκώνει χωρίς χρηματικό αντίτιμο την ελληνική σημαία, ο έτερος ειναι παχυλα αμειβόμενος επαγγελματίας εκατομμυριούχος και καλα κάνει που σηκώνει καμια φορά την ελληνική σημαια, αφού η ελλαδα τον ανέδειξε, εδω γεννήθηκε, σπουδασε κλπ, οκ ενδεχομένως έχω ένσταση στο ποιος κανει εκτιμηση των κριτηρίων αξιολόγησης και μακάρι αυτή να γίνεται αντικειμενικά,
@ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Και η Στεφανίδη και ο Τεντογλου έχουν σηματακι adidas άρα ανήκουν στο χρηματιστήριο του παγκόσμιου αθλητισμού.Οσο πιο πολυ διαφημιστουν τόσο πιο πολύ θα φουσκώνει ο τραπεζικός λογαριασμός τους.Το πρόβλημα τους είναι ότι “δεν πουλάνε”.Το γιατί το εξηγεί ο κ Τραϊανού.Δεν συμφέρει την εξουσία ο αθλητής του στιβου.
Εγώ βγήκα να προσθέσω ότι απλά δε μπορώ να υποστηρίξω την κάθε Στεφανίδη σε αυτό που λέει γιατί πολύ απλά πιστεύω τα λέει για λόγους προσωπικού συμφέροντος.Εν έτη 2022 με όλα αυτά που ζουμε οποιος πιστεύει ότι οι αθλητές σκέφτονται το Ολυμπιακό ιδεώδες και όχι το χρήμα καλά κρασιά.
(Προφανώς ο Τεντογλου σα πιτσιρικάς νέος αθλητής που είναι το σκέφτεται ακόμα ρομαντικά η Στεφανιδη όμως θέλει να εξαργυρώσει σε δολλάρια τις επιτυχίες που έχει καταφερει)
Νίκο καλημέρα, δεν θα ήθελα να αντιδικίσω με την γνώμη σου και για έναν επιπρόσθετο λόγο κυκλοφορει εντος της ιστοσελίδας και ένας αυτόκλητος κριτής όστις αναλαμβάνει ενίοτε ρόλο στρατοδίκη λογοκρισίας ονόματι Γιώργος Κ , που ενω δεν καταθέτει αν συμφωνεί ή αν διαφωνεί με τον Τραιανου, εγκαλεί οποιον συμφωνεί μεν αλλα με διαφορετική οπτική, ασε που προσωπικά δεν ζήτησα την κριτική του διότι πολύ απλά δεν ασχολούμε , τωρα σε αυτο που μου έγραψες συμφωνώ απολυτα θυμαμαι σε μια διοργανωση εθνικων ομαδων οι τενιστες που εκπροσωπουσαν την Ελλαδα δεν φορουσαν φανέλες με το εθνόσημο αλλα μονο με το σήμα του σπόνσορα, μαλλον σήμερα , ας θυμηθουμε και τον μακαριτη διαχρονικο Τσιμάκο στο ασμα σωβρακα και φανέλες΄.
Κανένας δεν παίζει τον ρόλο του στρατοδίκη…Απλά όπως και όλοι οι υπόλοιποι πιστεύω..περιμένω με ενδιαφέρον να διαβάσω σχόλια πάνω στο κείμενο και εξαιτίας του κειμένου…Όταν βλέπω όμως μια “παράλληλη” τοποθέτηση σε άλλο θέμα απλά εξαιτίας του κειμένου ενοχλούμαι…Δεν έχω το δικαίωμα; Δεν έχω δικαίωμα να “καταγγείλω” κάποιον που εκμεταλλεύεται ένα κείμενο για να κάνει την δική του άσχετη τοποθέτηση και άρα να εκμεταλλευτεί τους αναγνώστες του κυρίως αρθρογράφου; Εσύ που καταγγέλλεις το σχόλιό μου μπορείς να μου πεις ποιο από τα σχόλιά σου αν το βάλουμε ξεχωριστά μπορούμε να καταλάβουμε σε ποιο κείμενο αναφέρεσαι; Σε αυτά που γράφει ο Τραϊανού έχεις κάτι ενδιαφέρον να πεις ή να υπογραμμίσεις και εμείς απλά δεν τα αντιληφθήκαμε… και θα είχαμε κάποιο κέρδος από τον σχολιασμό σου; Ξαναδιάβασε μόνη σου τα σχόλιά σου και αν μπορείς σύνδεσέ τα με το κείμενο…Δεν ανοίγω κουβέντα μαζί σου…Απλά την κλείνω.