Ο αγώνας, για να ξεφύγουμε από τον νέο φασιστικό Μεσαίωνα,

απαιτεί την κατοχύρωση ενός νέου «Habeas Corpus» !!!

 

Το γεγονός ότι κάποιοι σήμερα θεωρούνται από την εξουσία «σωστοί» και «υπεύθυνοι»,

δεν τους διασφαλίζει —σε τίποτε— ότι σε κάποιο άλλο θέμα δεν θα είναι οι αυριανοί «ψεκασμένοι» !!!

 

Το φασιστικό διευθυντήριο τής Νέας Τάξης, έχοντας άριστη γνώση των γκεμπελικών μεθόδων κοινωνικού ελέγχου και καταστολής και κάνοντας χρήση των καθεστωτικών ΜΜΕ, πάντα επιλέγει τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να νικήσει τους αντιπάλους του —ακόμα και με χτυπήματα κάτω από τη «μέση»—. Η πιο γνωστή τακτική του είναι αυτή της χρήσης αυθαίρετων «ταμπελών», οι οποίες συνήθως προσβάλουν τους αντιπάλους του, τους απαξιώνουν, τους απομονώνουν και τελικά τους «στοχοποιούν» στο κοινωνικό σύνολο, αποπροσανατολίζοντας τελικά ακόμα κι αυτούς που αναζητούν την αλήθεια. Το δοκίμασε κάποτε ο αυθεντικός Γκέμπελς με τους Εβραίους και από τότε επαναλαμβάνεται πάντα η ίδια «πετυχημένη» τακτική.

Έχοντας γνώση των μυστικών τής «κοινωνικής μηχανικής» —και μέσα από τα παρακρατικά «εργαστήρια», που «ταΐζουν» την παραπληροφόρηση—, γνωρίζουν πώς να «χτυπάνε» τους αντιπάλους τους …Τους εκάστοτε αντιπάλους τους …Χθες ήταν οι Αγανακτισμένοι τού «αναγκαστικού» Μνημονίου, μετά έγιναν οι πατριώτες τής «αναγκαστικής» Συμφωνίας των Πρεσπών και σήμερα είναι αυτοί, οι οποίοι αντιδρούν στον «αναγκαστικό» Εμβολιασμό. Τους πρώτους τους είπαν «τζαμπατζήδες», «φεσατζήδες» και «καταστροφολόγους», τους δεύτερους τους είπαν «φασίστες» κι «εθνικιστές» και σήμερα, που ο λαός αντιδρά στο θέμα των εμβολίων, εφαρμόζουν την ίδια μέθοδο …Την πετυχημένη μέθοδο του «Γκέμπελς» …Σήμερα οι αντιδρώντες είναι «Ψεκασμένοι», «Συνωμοσιολόγοι», «Παλαβοί», «Ανεύθυνοι» κλπ.. Αυτές είναι «ταμπέλες», οι οποίες έχουν επινοηθεί από χαφιέδες και πράκτορες της Νέας Τάξης και την αποτελεσματικότητά τους τη βλέπουμε καθημερινά …Βλέπουμε καθημερινά πώς προσπαθούν να «σπρώξουν» στην κοινωνία αυτούς τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, αποφεύγοντας ν’ ανοίξουν έναν δημόσιο διάλογο μεταξύ διαφωνούντων επιστημόνων.

Αυτό το παιχνίδι τής «λασπολογίας» και της απροκάλυπτης συκοφάντησης μεγάλου μέρους τής κοινωνίας πρέπει κάποτε να τελειώσει. Δεν είναι δυνατόν η πολιτική ηγεσία τού κράτους να βρίζει τους πολίτες …Τους ίδιους πολίτες, τους οποίους τα πολιτικά «ασπόνδυλα» σε λίγους μήνες θα βγουν στους δρόμους να τους «γλείφουν» και να τους παρακαλάνε να τους ψηφίσουν. Από τη στιγμή λοιπόν που το «παιχνίδι» των εντυπώσεων παίζεται στην «ετικέτα» τής αντίδρασης, αυτοί, οι οποίοι αντιδρούν, θα πρέπει τουλάχιστον να διαλέξουν μόνοι τους την «ετικέτα» που τους αφορά. Εφόσον λοιπόν αντιδρούν για το ΔΙΚΑΙΩΜΑ τού ΚΑΘΕ πολίτη να κάνει ή να μην κάνει το εμβόλιο, τότε η «ετικέτα» πηγαίνει καθαρά στο κίνητρο του αγώνα τους …Πηγαίνει στο «ελατήριο» που τους «κινεί». Αυτοί όλοι δεν αντιδρούν στο εμβόλιο, του οποίου το θέμα —ως αντικείμενο— τείνει προς τη σφαίρα τής επιστήμης, αλλά αντιδρούν απέναντι στη φασιστική —και επιστημονικά άνευ καμίας αποδείξεως για την αναγκαιότητά της— υποχρεωτικότητα που το αφορά…

…Αντιδρούν, προασπιζόμενοι το ΔΙΚΑΙΩΜΑ κάποιου να επιλέξει ο ίδιος τι θα κάνει με το σώμα του και άρα το αντικείμενο αυτής της αντίδρασης τείνει προς τη σφαίρα των συνταγματικών δικαιωμάτων τού πολίτη. Πολλοί από τους συμπολίτες μας ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να παραδώσουν τα σώματά τους —και αυτά των παιδιών τους— στη διάθεση της εξουσίας και αυτό είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ τους. Θέλουν να έχουν οι ίδιοι την εξουσία επάνω στα σώματά τους και αυτό δεν είναι δυνατόν ν’ αποτελεί ποινικό αδίκημα …Απλά πράγματα, τα οποία τα γνωρίζει ο κόσμος από τον κατασκότεινο Μεσαίωνα …Μιλάμε για έναν νέο αγώνα για το «Habeas Corpus», το οποίο η ανθρωπότητα υποτίθεται ότι το έχει κερδισμένο από τον καιρό τού Μεσαίωνα. Είναι ντροπή και μόνον που καλείται ο σύγχρονος άνθρωπος ν’ αγωνιστεί για κάτι τόσο θεμελιώδες και προφανές. Οι αγράμματοι του Μεσαίωνα αντέδρασαν στην αυθαίρετη ΣΥΛΛΗΨΗ και ΚΡΑΤΗΣΗ του πολίτη από την εξουσία και εμείς πρέπει σήμερα ν’ αγωνιστούμε απέναντι σε ψυχοπαθείς «λαγούς» —όπως ο Πορτοσάλτε—, οι οποίοι απαιτούν —χωρίς κανέναν ενδοιασμό— ΣΥΛΛΗΨΗ, ΚΡΑΤΗΣΗ κι αναγκαστικό ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ τού πολίτη …Βασανισμό, δηλαδή, εφόσον μιλάμε γι’ αναγκαστικό εμβολιασμό, που, για να έρθει εις πέρας, απαιτεί βία ακόμα και σωματική εις βάρος αυτού που αντιδρά. Η σημερινή πρωτοφανής έξαρση του φασισμού και του «σκοταδισμού» είναι κι ο λόγος που το σύστημα καταφεύγει στη χρήση «ταμπελών», προκειμένου να «θολώσει» την κατάσταση και να «φορτώσει» τις ευθύνες στους πολίτες.

Αυτό σημαίνει ότι ο «ΔΙΚΑΙΩΜΑτιστής» είναι ένας σύγχρονος αγωνιστής τής ελευθερίας και της Δημοκρατίας …Ένας γνήσιος κι ανιδιοτελής αγωνιστής εναντίον τού Νεοταξικού Μεσαίωνα, τον οποίο προσπαθούν κάποιοι να μας επιβάλουν, επιχειρώντας να επαναφέρουν τα «φαντάσματα» του Μεσαίωνα. «ΔΙΚΑΙΩΜΑτιστής» είναι ο οποιοσδήποτε Δημοκράτης ανησυχεί για τις φασιστικές συμπεριφορές των φορέων τής εξουσίας …Δεν έχει σχέση με τα σημερινά εμβόλια, ή τα αυριανά «βραχιόλια» ή οτιδήποτε άλλο μπορούν να σκεφτούν οι φασίστες, προκειμένου να ελέγχουν την κοινωνία …«ΔΙΚΑΙΩΜΑτιστής» μπορεί να είναι και κάποιος εμβολιασμένος, ο οποίος απλά ανησυχεί για τα ανθρώπινα δικαιώματα και την προσπάθεια παραβίασής τους εκ μέρους τού συστήματος εξουσίας. Δεν είναι όλη μας η ζωή το εμβόλιο, αλλά όλη μας η ζωή έχει απέναντί της την εξουσία και άρα είναι λογικό να θέλουμε να την ελέγχουμε στη συμπεριφορά της.

Απλά είναι τα πράγματα και μας αφορούν ΟΛΟΥΣ …ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στη Δημοκρατία ο «αφορισμός» τής διαφορετικής άποψης. Δεν χαρακτηρίζουμε τους διαφωνούντες «ψεκασμένες» μάγισσες, για να τις πετάξουμε στην «πυρά», όπως γινόταν στον Μεσαίωνα. Αυτό είναι ο γνήσιος ΦΑΣΙΣΜΟΣ και από την εποχή τής Βαβυλώνας χύνει αίμα η ανθρωπότητα για να τον περιορίσει. Το γεγονός ότι κάποιος πολίτης σήμερα —από «σύμπτωση»— βρίσκεται από την αυθαίρετα ορισμένη από το Σύστημα σαν «σωστή» πλευρά, δεν σημαίνει ότι πάντα θα βρίσκεται από την ίδια ασφαλή πλευρά …Δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι ο αυριανός «ψεκασμένος» για κάποιο άλλο θέμα στο οποίο θα διαφωνεί. Το γεγονός ότι κάποιος σήμερα κάνει κάτι, επειδή αυτό έτυχε να συμφωνεί με στο Σύστημα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να δέχεται τον «αφορισμό» των διαφωνούντων …Δεν τον συμφέρει να το κάνει αυτό, γιατί δεν υπάρχει καμία διασφάλιση ότι για πάντα θα βρίσκεται στη «σωστή» και «υπεύθυνη» κατά το σύστημα πλευρά. Ο πολίτης —σε κάθε περίπτωση— πρέπει να είναι έτοιμος ν’ αγωνιστεί για τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ των συμπολιτών του …ΟΛΩΝ των συμπολιτών του και κυρίως αυτών που διαφωνούν με την εξουσία, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι σου «ξημερώνει» με τους ηλίθιους που κατά καιρούς μάς κυβερνούν …Υποχρέωση του πολίτη είναι να είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑτιστής.

Αν αυτό το σύστημα δεν ελεγχθεί εγκαίρως, αυτός, ο οποίος σήμερα αυθαίρετα χαρακτηρίζεται σαν «υπεύθυνος» και «καλός», σε κάποιο άλλο θέμα μπορεί να είναι εκείνος, ο οποίος θα είναι ο νέος «ψεκασμένος» και «παλαβός». Ούτε φαντάζεται κάποιος πόσο εύκολα αλλάζει το σύστημα «πλευρές» ανάλογα με τα συμφέροντά του, «αδειάζοντας» τους εφήμερους συμμάχους του. Η εξουσία πρέπει να ελέγχεται καθημερινά από τους πολίτες, γιατί αυτός ο έλεγχος είναι η δυναμική που προστατεύει τη Δημοκρατία…

…Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία, διαφορετικά το σύστημα θα μας «ψεκάζει» με χαρακτηρισμούς κι «ετικέτες», βάζοντάς μας σε «κλουβιά», όπου ο ένας θα παρακολουθεί και θα καταγγέλλει τον άλλον, χωρίς να γνωρίζει για ποιον δουλεύει. Η Νέα Τάξη αποκάλυψε τον φασισμό της και τώρα είναι δική μας σειρά να πάρουμε «θέση» !!!

…Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ θα πεθάνει στην ΕΛΛΑΔΑ !!!

 

Παναγιώτης Τραϊανού

 

Share: